Mennyire vannak biztonságban a vállalkozásod adatai?

Képzeld el…

hogy helyettesíted az operatív vezetőt, aki épp elment 1 hét szabadságra Mexikóba. Minden aktivitás rendben zajlik, ahogy szokott, ám hirtelen azt veszed észre, hogy a szerveren folyamatosan tűnnek el a dokumentumok. A harminc fős cégetekben ez bizony komoly fennakadást tud okozni!

Hirtelen nem tudod, hogy mihez kezdj, hiszen hamarosan egy prezentációt kell tartanod, azonban a számaid – amelyekből dolgoznál – is az egyik eltűnt dokumentumban voltak. A közvetlen kollégád felhív, hogy ő sem találja a dokumentumot, amiből dolgozna. Újra csöng a telefonod, sorra hívnak a munkatársaid. Ők is hasonló helyzetben vannak, és tehetetlenül figyelik, ahogy a fontos fájlok egyenként tűnnek el.

Egyre jobban eluralkodik rajtad a tehetetlenség érzése, a Te válladat nyomja a felelősség súlyos terhe. 

Azon rágódsz: Ennek vajon miért pont most kellett megtörténnie?

Végül már csak egy linket találsz, hogy fizess, vagy búcsút mondhatsz az adatoknak!

 

Mihez kezdesz?

Ha érdekel a helyes válasz, elküldjük neked e-mailben egy rövid és hasznos adatbiztonsági összefoglalóval együtt.

Az összefoglalónkból megtudhatod, hogy hogyan kezeld ezeket a helyzeteket, illetve:

  • Milyen a jó biztonsági mentés?
  • Melyek a leggyakoribb hibák és hogyan kerülhetők el?
  • Milyen eszközöket ajánlunk, és hogyan állíthatod be őket?