Mennyire vannak biztonságban a vállalkozásod adatai?
Képzeld el…
hogy helyettesíted az operatív vezetőt, aki épp elment 1 hét szabadságra Mexikóba. Minden aktivitás rendben zajlik, ahogy szokott, ám hirtelen azt veszed észre, hogy a szerveren folyamatosan tűnnek el a dokumentumok. A harminc fős cégetekben ez bizony komoly fennakadást tud okozni!
Hirtelen nem tudod, hogy mihez kezdj, hiszen hamarosan egy prezentációt kell tartanod, azonban a számaid – amelyekből dolgoznál – is az egyik eltűnt dokumentumban voltak. A közvetlen kollégád felhív, hogy ő sem találja a dokumentumot, amiből dolgozna. Újra csöng a telefonod, sorra hívnak a munkatársaid. Ők is hasonló helyzetben vannak, és tehetetlenül figyelik, ahogy a fontos fájlok egyenként tűnnek el.
Egyre jobban eluralkodik rajtad a tehetetlenség érzése, a Te válladat nyomja a felelősség súlyos terhe.
Azon rágódsz: Ennek vajon miért pont most kellett megtörténnie?
Végül már csak egy linket találsz, hogy fizess, vagy búcsút mondhatsz az adatoknak!
Mihez kezdesz?
Ha érdekel a helyes válasz, elküldjük neked e-mailben egy rövid és hasznos adatbiztonsági összefoglalóval együtt.
Az összefoglalónkból megtudhatod, hogy hogyan kezeld ezeket a helyzeteket, illetve:
- Milyen a jó biztonsági mentés?
- Melyek a leggyakoribb hibák és hogyan kerülhetők el?
- Milyen eszközöket ajánlunk, és hogyan állíthatod be őket?